O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Flaszka (1630)



Była sobie płaska flaszka po wódeczce. Zapragnęła przywdziać jakieś ubranko. Postanowiłam jej w tym pomóc i lekko ją ozdobiłam.


Butelkę potraktowałam białym gesso. Potem ozdobiłam siatką, tekturkami i kwiatami. Całość pomalowałam różnymi odcieniami niebieskiego dodajac odrobinę złota i bieli.


Butelkę zgłaszam na Wyzwanie #23 - Świat przez pajęczynę na blogu sklepu Essy-floresy. Z tego sklepu wykorzystałam tekturkową girlandę.



Wykorzystałam też tekturkę z kępką lawendy ze sklepu Laserowe Love.




Dół ozdobiłam turkusowymi różami na tiulowej taśmie z APScraft oraz papierowymi różyczkami, które zabarwiłam mgiełką. Całość lekko rozświetliłam APS-owymi kryształowymi kwiatuszkami.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Przecudnej urody garniturek tej butelczynie sprawiłaś! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystałaś APSowe produkty! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, mocny kolor- w sumie kto powiedział, że pajęczyna musi być biała...! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ubranko:-) NIekonwencjonalnie podeszłaś do naszego essowego wyzwania - brawo!Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wymyśliłaś Doroto tę pajęczynę ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ubrałaś tą flaszeczkę w pajeczynkę. Dziękuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiona butelka. Dziękujemy za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. baardzo ciekawa ! gratuluję pomysłu :)
    i dziękuję za udział w zabawie APScraft !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepłe ubranko sprawiłaś buteleczce choć w chłodnym odcieniu, a i APScraf'towe produkty w nim ukryłaś :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...