O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 20 czerwca 2017

Lift kartki Romy


ROMA na blogu Essy-floresy ogłosiła zabawę w liftowanie Jej kartki. Skusiłam się i postanowiłam podjąć wyzwanie. Tak powstała moja kartka ślubna w błękitach.
A oryginał wygląda tak:




Moja kartka powstała z papierów marki Altair Art: Blue Rose 04 i Signs of love 01 - niebieski z kwiatami. Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam też małe półperełki.



A kompozycję kwiatową uzupełniłam gałązkami fasoli i listkami czereśni z APScraft.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Dziękuję Dorotko, że podjęłaś wyzwanie, zdążyłaś niemal "rzutem na taśmę". Bardzo odważny i ciekawy lift.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Dziękuję za udział w zabawie Fansite 2017

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystałaś APSowe produkty! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo niebieska praca i urokliwa :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...