O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 14 czerwca 2017

Motyle



Motyle przywołują mi na myśl lato, beztroskę i łąkę. Mam nadzieję, że moja kartka chociaż w pewnym stopniu to odzwierciedla.


Do jej zrobienia użyłam papierów /Breath of Spring 02 i Breath of Spring 09 marki Altair Art. Róż z zielenią i bielą pięknie się komponują. Motyle wycięłam z pasków Altair Art.



Na ażurowym tle umieściłam kompozycję z róż w trzech kolorach. Dodałam delikatne listki i cudnej urody motyle.


Jeszcze tylko napis i kilka akrylowych kropli w różu.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #5 - Motyle na blogu Altair Art


- Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Ukwiecone Kartki w Klubie Twórczych Mam




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :)
    Te różyczki wraz z motylkami stwarzają iście romantyczny klimat :)
    Dziękuję Ci serdecznie za udział w moim wyzwaniu w KTM :)
    Pozdrawiam miło :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna i bardzo delikatna.dziękujemy za wzięcie udziału w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. love this intricate design! thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning card! Thanks from AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ażurowe tło sprawia wrażenie lekkości kompozycji :)
    piękna karteczka...
    Dzięki za udział w wyzwaniu GP w KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...