O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 17 czerwca 2017

Niech się kręci


I kolejna kartka z tagami. Być może nie do końca "męska", ale...





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #31 - Praca z tagiem na blogu Cherry Craft.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Super są te tagi . Kolorystyka rownież . Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jak najbardziej męska :) Jest świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tagi i z dobrym przesłaniem.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...