O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 4 września 2017

Komunijnie dla chłopca


I kolejny box. To ostatni w tej serii.
Był box komunijny dla dziewczynki, jest i dla chłopca.


Powstał z połączenia papierów marki Altair Art: Cold/Fish Eye i Ever and always - Blue. Granat z błękitem idealnie do siebie pasują.



Wieczko ozdobiłam tekturką ze Skrapińca w towarzystwie napisu wyciętego banerem M i kilku kwiatków na gałązkach fasoli z APScraft. Dodałam też kilka akrylowych kropli.
Największy kwiatek zrobiłam sama z białego papieru czerpanego.







W środku jest jaśniej i bardzo komunijnie.


Na ściankach umieściłam modlącego się chłopca, wyciętego wykrojnikiem i lekko pomalowanego kredkami, różaniec zrobiony z tekturkowego krzyżyka oraz dużych i małych półperełek ze Skarbnicy Pomysłów, życzeń i okolicznościowej tekturki.





Na środku znalazł się kielich z hostią 3D. Otaczają ją kwiaty wycięte kwiatowym wykrojnikiem z Craft Passion. Biały papier czerpany pokolorowałam tuszami i dodałam białe pręciki. Całości dopełniają gotowe różyczki i gałązki fasoli.







Pracę zgłaszam na Wyzwanie #2 - Z wykrojnika na blogu Scrapsonic.
Użyłam tutaj bardzo wielu wykrojników: kwadraty, serwetka, banerek, borfery, chłopiec, kwiaty i gałązka fasoli.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Przepiękny box :) A wnętrze - niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo eleganckie pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy boxik. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Zespół Scrapsonic

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box, wspaniale skomponowany i wykonany :) Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, ładne kwiaty i różaniec, dziękuję za udział w zabawie APScraft, pozdrawiam Agnieszka chanya13

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...