O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 27 października 2017

jesiennie


Na przekór deszczowej pogodzie za oknem zrobiłam słoneczna kartkę w kolorach jesieni.
Kocham różnorodność barw złotej polskiej jesieni. Chociaz taka kolorystyka niezbyt często gości na moich pracach.


Kartka powstała z papierów Signs of love 04 - czerwony i Lava/Stars marki Altair Art. Dodałam napis z paska Festive Bells 11, a listki wycięłam z papieru Jungle/Meadow.. Kwiatki powstały z foamiranu wyciętego kwiatowymi wykrojnikami z Craft Passion. Lekko podkolorowałam je suchymi pastelami.



Bukiet uzupełniłam listkami czereśni i gałązkami fasoli z APScraft. Dodałam też kilka pomarańczowych kropli akrylowych.



Całość kompozycji ułozyłam na ozdobnym wytłoczeniu, w które wkomponowałam delikatną ramkę.
Rameczkę najpierw potraktowałam czerwonym pisakiem, potem lekko zembossowałam złotym pudrem, żeby na końcu dodać jej połysku za pomocą przezroczystego pudru do embossingu.







Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #28 według mapki na blogu Essy-floresy


- Wyzwanie #1 - Kwiaty w kolorach jesieni na blogu APScraft


- Wyzwanie #10 - jesienny moodboard na blogu Altair Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Mnóstwo pozytywnej energii emanuje z tej kartki! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka... przypomniała mi śliczą jesien, gdy za oknem plucha... Bardzo dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakie ciepłe i optymistyczne barwy, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesienna karteczka :0
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc kolorów i piękne kwiaty! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kolorystyka :) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorystyka i kwiatowy bukiet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...