O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Świąteczna wymianka na Rogatym blogu



Koniec roku się zbliża wielkimi krokami. Przed nami świąteczny czas. A jak Święta, to i prezenty.
Zwieńczeniem całorocznej zabawy z robieniem kartek na Boże Narodzenie na Rogatym blogu jest wymianka wśród uczestniczek tego cyklu. W ubiegłym roku wymieniałyśmy się zawieszkami do prezentów. W tym roku tematem zabawy jest torba pełna świąt.


Ja otrzymałam już prezent. Przyleciał od Moniki - MonWeg. Dostałam dwie choinkowe torby na prezenty, bardzo miły i sympatyczny liścik oraz kilka drobiazgów.
Dziękuję serdecznie.

Moją torbę pokażę wkrótce. A co do niej włożyłam sprawdzajcie na blogu Moniki. Mam nadzieję, że się spodoba.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Ja to zawsze się zagapię z takimi fajnymi wymiankowymi zabawami.
    Torby cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajniutkie choinkowe torby - ja nie mogę się doczekać swojej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rewelacja! Pozdrawiam Cię serdecznie i grudniowo,dziękuję za miłe słowo u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już jestem szczęśliwą odbiorczynią torby pełnej świąt. Przyjemna ta zabawa, teraz tylko chodzić po blogach i podziwiać pomysły dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne strzeliste choiny! i to na dwóch torbach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne torebki, miłe niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezencik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te torebusie i fajny prezent w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to ja czekam na twoją prezentacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te choineczki - wnoszą taką radość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...