O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 26 stycznia 2018

Biało-złoty ślub



Dzisiaj przychodzę do Was z biało-złotą kartką na ślub. Powstała z papieru wizytówkowego w kolorze białym i złotym.
Warstwy z białego papieru wytłoczyłam folderami, a wypukłe wzory pokryłam delikatnie pastą woskową metal złoto królewskie z APScraft.


Główną częścią kompozycji jest tekturka Młoda Para z pergolą od Essy-floresy. Pokryłam ją woskiem kameleon białe złoto z odrobiną królewskiego złota na brzegach.




Białe różyczki na tiulowej taśmie z APScraft pokryłam brokatem w kleju, aby skrzyły się jak zimowy śnieg. Niestety na zdjęciach nie za bardzo udało mi się uchwycić ten efekt. Kompozycję z kwiatów uzupełniłam serduszkiem z perełek i kryształowymi mini-lwiatuszkami.



Na dole znalazł się tekturkowy napis pokryty woskiem metal złoto królewskie. Oba produkty pochodzą ze sklepu APScraft.






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #59 - Ślub zimą na blogu It's just fun!


- B jak Brokat na blogu Kartkowe ABC


- Wyzwanie #4 - Praca scrapowa dla Nowożeńców na blogu APScraft




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

      Usuń
  2. Urocza karteczka, różyczki dodały jej zwiewności, a kolory elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu romantycznie. Pięknie pokazane detale pracy. Fantastyczna kartka. Dziękuję za udział z zabawie z produktami APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, przytulna kartka z pięknie mieniącymi się brokatowymi refleksami :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak elegancko! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i elegancka praca :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna elegancka kartka, dziękuję za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka elegancka :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, elegancka kartka. Pięknie się to złoto wkomponowało

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoto i biel to zawsze piękne, eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu APScraft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...