O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 20 kwietnia 2018

Kartka w morskim klimacie (1)



Witam po małej przerwie. Nie ma mnie tutaj, bo robię spory album, który jest pracochłonny. Nie mam wiec czasu na inne prace.
Ale dzięki wczorajszemu spotkaniu twórczemu udało mi się zrobić trzy kartki.
Wszystkie są z papierów z Magicznej Kartki i są utrzymane w klimacie podróżniczo-morskim.


Dodałam też szklane mikrokulki w sporym rozmiarze, które udają krople wody. A napis wycięłam z papieru kraftowego.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...