O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 4 maja 2018

Grudniownik 2018 - kwiecień


Dzisiaj zapraszam na czwartą odsłonę mojego tegorocznego grudniownika. Na Rogatym blogu zabawa trwa w najlepsze.
W kwietniu do zapełnienia są strony numer 6 i 7.
Ja wierna swoim założeniom ozdabiam album papierami marki Altair Art ze świątecznej kolekcji Festive Bells. Wykorzystałam: papiery z bloczku 15 x 15elementy do wycinania z Mikołajem i prezentami, latarnię i kokardkę oraz ozdobne kółka.


Wszystkie karty mojego albumu można zobaczyć TUTAJ.

Na 6 grudnia nie mogło być innego tematu jak "mikołajki". Tutaj znajdzie sie zdjęcie Mikołaja lub prezentu. A w kopercie mam zamiar umieścić historię związaną ze Świętym Mikołajem biskupem Miry..







Napis oczywiście wycięłam banerem M z APScraft.





Kolejna strona, czyli 7 grudnia, ma być poświęcona "świątecznym lekturom".
Chwilowo na moich kartach nie ma napisu, bo padła mi drukarka i czekam na nową.
Na części z deseczkowym wzorem umieszczę napis "Świąteczne czytanie (?) słuchanie".
A to z tej przyczyny, że ze względu na problemy z oczami, muszę je zastępować uszami i książek słuchać.
Na zielonej stronie znajdzie się coś w tym temacie.








[EDIT] Drukarka dotarła i karty czytelnicze wzbogaciłam napisami. Oczywiście wycięłam je banerem M z APScraft. Wyglądają teraz tak.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Piękne strony grudniownika. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, klimatyczne strony :)
    Podziwiam, że potrafisz wczuć się w klimaty świąteczne, gdy za oknem szaleje maj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i to mi przypomniało, ze muszę nadgonić z moim grudniownikiem;) Piękne strony Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są kolejne stronki Twojego Grudniownika. Podobają mi się papiery, których użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej jestem ciekawa całości. To niezłe stopniowanie napięcia, jak w ostatnim filmie Polańskiego. :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne grafiki i dodatki na stronach, zdjęcia będą tylko uzupełnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ozdobiłaś te stronki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...